Brak produktów na liście życzeń.
W procesie marketingu sprzedaży podejmujemy decyzje w sposób zautomatyzowany w oparciu o dane, które o Tobie posiadamy: historię transakcji, historię przeglądania Internetu, historię poruszania się. Decyzje te są podejmowane automatycznie w oparciu o modele behawioralne. Decyzje podejmowane w ten zautomatyzowany sposób mają wpływ na doboru reklam wyświetlanych przy korzystaniu z Internetu, doboru oferowanych Ci produktów do tego, czego w naszej ocenie możesz potrzebować itp.].
Profilowanie oznacza przetwarzanie danych osobowych polegające na wykorzystaniu Twoich danych osobowych do oceny niektórych Twoich cech, w szczególności do analizy lub prognozy Twoich potrzeb, sytuacji ekonomicznej, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się. Profilujemy Cię dla potrzeb oceny możliwości sprzedażowych i stosujemy się do ustalonego profilu także, gdy decyzje marketingowe podejmują nasi ludzie.