DOSTAWA W 24H
strażak
strażak
DOSTAWA W 24H
Nie musisz się rejestrować ani posiadać konta w naszym Sklepie by robić u nas zakupy. Co prawda rejestracja wiąże się z pewnymi udogodnieniami, jednak nie jest konieczna.
Niezarejestrowani Użytkownicy i Goście również mogą składać zamówienia.
Przy każdym produkcie widoczny jest przycisk „dodaj do koszyka”. Po dodaniu produktu do koszyka możesz kontynuować zakupy i wybierać kolejne produkty lub przejść do realizacji zamówienia.
Gdy przejdziesz do realizacji zamówienia pojawią się opcje płatności do wyboru. Wystarczy zaznaczyć tę, która Tobie najbardziej odpowiada.
Informację o dostępności i przewidywanym czasie wysyłki znajdziesz przy każdym produkcie. Niektóre produkty mogą być dostępne w przedsprzedaży. O tym, że zamówienie wyjechało już z naszego magazynu, poinformujemy Cię w osobnej wiadomości mailowej, zawierającej numer przesyłki oraz link do śledzenia jej statusu.
O zmianach statusu będziemy informować mailowo ale można też sprawdzić samodzielnie (podwarunkiem że założyłeś konto) na stronie Moje zamówienia
Jeśli zamówienie jeszcze do Ciebie nie trafiło – daj nam znać, że chcesz je anulować. Najszybszym sposobem na kontakt jest telefon do nas, zatrzymamy wysyłkę, jeśli to będzie jeszcze możliwe.
Jeśli zamówienie jest już u Ciebie – możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w ustawowym terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Instrukcję odstąpienia znajdziesz pod linkiem: Łatwy Zwrot Towaru – Świat-zosi.pl (swiat-zosi.pl)
W ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia masz prawo zwrócić produkt bez podawania przyczyny. W tym czasie musisz poinformować nas pisemnie o chęci odstąpienia od umowy zawartej na odległość, a następnie odesłać produkt do nas. Szczegóły znajdziesz tu: Łatwy Zwrot Towaru – Świat-zosi.pl (swiat-zosi.pl
Jeżeli otrzymany produkt budzi Twoje zastrzeżenia – poinformuj nas o tym. Wypełnij formularz reklamacyjny, dostępne on-line na stronie https://swiat-zosi.pl/zloz-reklamacje/. Zgłoszenie powinno zawierać dane osoby zamawiającej, numer zamówienia lub faktury, opis zastrzeżeń wraz z kilkoma fotografiami, które pomogą nam przyjrzeć się sprawie. Jeżeli wątpliwości dotyczą konkretnych elementów – wskaż ich numery wg instrukcji dołączonej do produktu. Pracownicy działu reklamacji odezwą się niezwłocznie po zapoznaniu się ze zgłoszeniem.
Fakturę wystawiamy na podane przez Ciebie dane i każdorazowo wysyłamy droga mailową na adres podany w formularzu zamówienia. Dla pewności sprawdź również folder SPAM.